ایده های تولید محتوا جدید بصورت حرفه ای
با شخصی که علاقه چندانی به صنعت شما ندارد یا صحبت می کند ، بحث کنید. آنها به احتمال زیاد س questionsالاتی خواهند داشت که می تواند محتوای عالی را ایجاد کند.
31. Webmaster Tools
اکنون همه پرس و جوهای جستجوی کلمات کلیدی Google از طریق Google Webmaster Tools عبور می کنند. مکان خوبی برای دیدن محتوایی است که بیشترین ترافیک را از جستجو ایجاد می کند. از آنجا ، می توانید کلمات کلیدی بالقوه دیگری را که می توانند تمرکز محتوای آینده باشند ، جستجو کنید.
32. تجزیه و تحلیل وب سایت
همان تاکتیک توصیف شده در Webmaster Tools در بالا با تجزیه و تحلیل کار می کند. می توانید ببینید که بازدیدکنندگان چگونه سایت شما را پیدا می کنند. سپس تعیین کنید آیا کارهای بیشتری می توانید در آن کانال ها برای ایجاد محتوا برای جذب بیشتر بازدیدکنندگان مشابه انجام دهید.
33. Ubersuggest
هنگامی که ایده اولیه ای در مورد آنچه می خواهید بنویسید دارید ، می توانید از Ubersuggest برای کشف ایده های محتوا استفاده کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:
مرحله 1: کلمه کلیدی خود را وارد کرده و روی "Search" کلیک کنید
مرحله 2: روی "ایده های محتوا" در نوار کناری سمت چپ کلیک کنید
مرحله 3: نتایج را تجزیه و تحلیل کنید
با استفاده از این لیست ، اکنون می توانید الهام بخش مقاله بعدی خود باشید. به عنوان مثال ، سومین فهرست از هافینگتون پست با عنوان "29 معیار اصلی بازاریابی محتوا" است. می توانید با عنوانی مانند:
59 معیارهای اساسی بازاریابی محتوا
37 معیارهای بازاریابی محتوا برای افزایش دنبال کنندگان شما
متوجه نکته می شوید. هدف شما این است که آنچه منتشر شده را ببینید و سپس یک عنوان جذاب و به دنبال آن محتوای برجسته در صنعت ایجاد کنید. این یک فرمول ساده است که نتایج جدی ایجاد می کند.
پس از اتمام این کار ، روی "Keyword Ideas" کلیک کنید.
در اینجا می توانید داده های مربوط به کلمه کلیدی اصلی خود و همچنین فهرستی طولانی از پیشنهادات کلمات کلیدی را بیابید:
هنگامی که کلمه کلیدی مورد نظر خود را پیدا کردید ، روی آن کلیک کنید:
در اینجا چیزی است که دریافت می کنید:
Google SERP - 100 آدرس اینترنتی برتر که برای کلمه کلیدی در جستجوی Google رتبه بندی می شوند
بازدیدهای تخمینی - ترافیک تخمینی صفحه برای کلمه کلیدی
پیوندها - تعداد پیوندهای سایت های دیگر
DS - نمره دامنه ، از 1 (پایین) تا 100 (بالا) ، اندازه گیری قدرت کلی وب سایت است
اشتراک گذاری اجتماعی - تعداد دفعاتی که URL در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است
این یک نمای کلی از آنچه برای رتبه بندی کلمه کلیدی انتخابی شما لازم است را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید از سایت های دارای رتبه برتر به عنوان نقطه جهش استفاده کنید ، زیرا اینها رقبایی هستند که بین شما و جایگاه شماره 1 ایستاده اند.
34. جستجوهای مرتبط با Google
در صفحات نتایج جستجو ، به پایین نگاه کنید و جستجوهای مرتبطی را مشاهده خواهید کرد که می توانند شما را در مورد آنچه می توانید در محتوای خود پوشش دهید ، نشان دهند.
خدمات مربوط به google
35. جنجال
در صنعت شما چه مناقشه هایی وجود دارد؟ لازم نیست که آنها مجادله مرگ یا مرگ باشند ، بلکه چیزی را پیدا کنید که یک موضوع داغ باشد و یک مکالمه را آغاز کنید. یک طرف را انتخاب کنید و یک محتوا در اطراف آن ایده ایجاد کنید.
36. هارو
اگر می خواهید در داستانها گنجانده شوید ، Help A Report Out بسیار عالی است. همچنین می توانید مشترک شوید تا ببینید موضوعات رایج در صنایع مختلف چیست. اگر روندها را می بینید ، این نشانه آن است که شما نیز می توانید در مورد موضوع بحث کنید.
به یک خبرنگار کمک کنید
37. خبرنامه های الکترونیکی صنعت محبوب
من سعی می کنم حداقل برای چند خبرنامه صنعت مشترک شوم. من اشتراک های خوب را حفظ می کنم و بقیه را جایگزین می کنم. من به دنبال موضوعات مورد بحث هستم ، و گاهی اوقات از چیزی که می توانم ایجاد کنم الهام می گیرم که مشتریان هدفم برایشان جالب خواهد بود.
یک کلید: شما در حال مشاهده خبرنامه های الکترونیکی هستید که مشتریان شما در آن مشترک هستند.
38. Google Alerts
هشدارهایی را برای موضوعات خاصی که مشتریان به آن اهمیت می دهند تنظیم کنید. ببینید چه چیزی منتشر می شود به دنبال شکاف در اطلاعات باشید و محتوا را برای پر کردن آنها ایجاد کنید.