ایده های تولید محتوا جدید بصورت حرفه ای

با شخصی که علاقه چندانی به صنعت شما ندارد یا صحبت می کند ، بحث کنید. آنها به احتمال زیاد س questionsالاتی خواهند داشت که می تواند محتوای عالی را ایجاد کند.

31. Webmaster Tools
اکنون همه پرس و جوهای جستجوی کلمات کلیدی Google از طریق Google Webmaster Tools عبور می کنند. مکان خوبی برای دیدن محتوایی است که بیشترین ترافیک را از جستجو ایجاد می کند. از آنجا ، می توانید کلمات کلیدی بالقوه دیگری را که می توانند تمرکز محتوای آینده باشند ، جستجو کنید.

32. تجزیه و تحلیل وب سایت
همان تاکتیک توصیف شده در Webmaster Tools در بالا با تجزیه و تحلیل کار می کند. می توانید ببینید که بازدیدکنندگان چگونه سایت شما را پیدا می کنند. سپس تعیین کنید آیا کارهای بیشتری می توانید در آن کانال ها برای ایجاد محتوا برای جذب بیشتر بازدیدکنندگان مشابه انجام دهید.

33. Ubersuggest
هنگامی که ایده اولیه ای در مورد آنچه می خواهید بنویسید دارید ، می توانید از Ubersuggest برای کشف ایده های محتوا استفاده کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

مرحله 1: کلمه کلیدی خود را وارد کرده و روی "Search" کلیک کنید

مرحله 2: روی "ایده های محتوا" در نوار کناری سمت چپ کلیک کنید

مرحله 3: نتایج را تجزیه و تحلیل کنید

با استفاده از این لیست ، اکنون می توانید الهام بخش مقاله بعدی خود باشید. به عنوان مثال ، سومین فهرست از هافینگتون پست با عنوان "29 معیار اصلی بازاریابی محتوا" است. می توانید با عنوانی مانند:

59 معیارهای اساسی بازاریابی محتوا
37 معیارهای بازاریابی محتوا برای افزایش دنبال کنندگان شما
متوجه نکته می شوید. هدف شما این است که آنچه منتشر شده را ببینید و سپس یک عنوان جذاب و به دنبال آن محتوای برجسته در صنعت ایجاد کنید. این یک فرمول ساده است که نتایج جدی ایجاد می کند.

پس از اتمام این کار ، روی "Keyword Ideas" کلیک کنید.

در اینجا می توانید داده های مربوط به کلمه کلیدی اصلی خود و همچنین فهرستی طولانی از پیشنهادات کلمات کلیدی را بیابید:

هنگامی که کلمه کلیدی مورد نظر خود را پیدا کردید ، روی آن کلیک کنید:

در اینجا چیزی است که دریافت می کنید:

Google SERP - 100 آدرس اینترنتی برتر که برای کلمه کلیدی در جستجوی Google رتبه بندی می شوند
بازدیدهای تخمینی - ترافیک تخمینی صفحه برای کلمه کلیدی
پیوندها - تعداد پیوندهای سایت های دیگر
DS - نمره دامنه ، از 1 (پایین) تا 100 (بالا) ، اندازه گیری قدرت کلی وب سایت است
اشتراک گذاری اجتماعی - تعداد دفعاتی که URL در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است
این یک نمای کلی از آنچه برای رتبه بندی کلمه کلیدی انتخابی شما لازم است را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید از سایت های دارای رتبه برتر به عنوان نقطه جهش استفاده کنید ، زیرا اینها رقبایی هستند که بین شما و جایگاه شماره 1 ایستاده اند.

34. جستجوهای مرتبط با Google
در صفحات نتایج جستجو ، به پایین نگاه کنید و جستجوهای مرتبطی را مشاهده خواهید کرد که می توانند شما را در مورد آنچه می توانید در محتوای خود پوشش دهید ، نشان دهند.

خدمات مربوط به google

35. جنجال
در صنعت شما چه مناقشه هایی وجود دارد؟ لازم نیست که آنها مجادله مرگ یا مرگ باشند ، بلکه چیزی را پیدا کنید که یک موضوع داغ باشد و یک مکالمه را آغاز کنید. یک طرف را انتخاب کنید و یک محتوا در اطراف آن ایده ایجاد کنید.

36. هارو
اگر می خواهید در داستانها گنجانده شوید ، Help A Report Out بسیار عالی است. همچنین می توانید مشترک شوید تا ببینید موضوعات رایج در صنایع مختلف چیست. اگر روندها را می بینید ، این نشانه آن است که شما نیز می توانید در مورد موضوع بحث کنید.

به یک خبرنگار کمک کنید

37. خبرنامه های الکترونیکی صنعت محبوب
من سعی می کنم حداقل برای چند خبرنامه صنعت مشترک شوم. من اشتراک های خوب را حفظ می کنم و بقیه را جایگزین می کنم. من به دنبال موضوعات مورد بحث هستم ، و گاهی اوقات از چیزی که می توانم ایجاد کنم الهام می گیرم که مشتریان هدفم برایشان جالب خواهد بود.

یک کلید: شما در حال مشاهده خبرنامه های الکترونیکی هستید که مشتریان شما در آن مشترک هستند.

38. Google Alerts
هشدارهایی را برای موضوعات خاصی که مشتریان به آن اهمیت می دهند تنظیم کنید. ببینید چه چیزی منتشر می شود به دنبال شکاف در اطلاعات باشید و محتوا را برای پر کردن آنها ایجاد کنید.

ادامه نوشته

10 نکته بسیار موثر در طراحی سایت وکالت که توسط تحقیقات پشتیبانی می شود

در اینترنت ، نکات مربوط به طراحی وب سایت یک جریمه است. بسیاری از مردم نظرات خود را درباره اینکه وب سایت کامل چگونه به نظر می رسد ، دارند. دلیل این امر این است که ، تا حدودی ، طراحی ذهنی است. آنچه را که یک نفر دوست دارد ، ممکن است برای دیگری نفرت انگیز باشد.

در عین حال ، طراحی وب سایت یکی از مهمترین عوامل موفقیت یک وب سایت است. در حقیقت ، تقریبا نیمی از مردم می گویند که طراحی سایت عامل اصلی آنها برای قضاوت در مورد اعتبار یک شرکت است. در نتیجه ، بر تبدیل ، نرخ بازگشت و موارد دیگر نیز تأثیر می گذارد.

آه ، فقط اگر راهی برای یافتن داده های عینی در مورد چگونگی ایجاد طراحی وب موفق وجود داشته باشد. صبر کنید ، وجود دارد! و مجموعه ای از آن در این مقاله گردآوری شده است. برای اطلاع از نکات طراحی وب که توسط علم پشتیبانی می شود ، در صفحه باشید. دیگر به احساسات خود تکیه نکنید و کارهایی را انجام دهید که اثبات شده است.

نکات طراحی وب مبتنی بر علم برای شکست پروژه بعدی وب سایت شما
در ادامه ، نکات و ترفندهای مبتنی بر تحقیق در مورد نحوه طراحی سایت وکالت بهبود طراحی وب سایت خود را خواهید یافت.

1. سرعت سایت را در اولویت مطلق قرار دهید
این احتمالاً یکی از کمترین موارد مورد بحث در حوزه طراحی وب است که سرعت مهم است. تحقیقات نشان داده است که همه چیز از نرخ بازگشت به میزان رضایت کاربر گرفته تا تبدیل و درآمد را تحت تأثیر قرار می دهد.

نکات موثر در سرعت وب سایت در طراحی وب
اگر سایت شما کند باشد ، بازدیدکنندگان از آن دور نخواهند ماند. عادت زنانه. بعلاوه ، به دلیل اهمیت کاربران ، موتورهای جستجو نیز سرعت بارگذاری صفحه شما را در رتبه بندی خود تعیین می کنند. به همین دلیل ، بسیار مهم است که شما در ساخت هرچه سریعتر سایت خود سرمایه گذاری کنید.

چگونه؟ مقالات زیر شما را در مسیر درست قرار می دهد:

10 دلیل که عملکرد وب سایت برای تجارت شما اهمیت دارد
14 راه برای افزایش سرعت وردپرس و کاهش زمان بارگذاری صفحه
13 نکته برای افزایش سرعت سایت در وردپرس
10 روش آسان برای افزایش سرعت وب سایت وردپرس شما [مطالعه موردی]
2. از Fold استفاده کنید
این که آیا هنوز چیزی به نام فولد وجود دارد یا خیر بخشی از یک بحث داغ است. برخی می گویند به دلیل تعداد زیاد صفحه نمایش این روزها ، صفحه دیگر اهمیتی ندارد. دیگران نظر دیگری دارند.

با این حال ، واقعیت این است که حتی در سال 2018 ، مردم 57 درصد از زمان خود را با کاهش شدید پس از آن صرف می کنند. 74 درصد از زمان آنها به دو فیلم اول اختصاص داده شده است.

از نکات طراحی وب سایت تاشو استفاده کنید
بنابراین ، به نظر می رسد که چین هنوز مهم است. برای وب سایت شما به این معنی است که باید محتوای خود را در اولویت قرار دهید و از فضای موجود برای جذب کاربران در ادامه طراحی سایت وکیل استفاده کنید. در اینجا چند نکته در مورد چگونگی انجام این کار آمده است:

طراحی سایت وکیل از یک عنوان واضح و توصیفی استفاده کنید - توضیح دهید که سایت شما چه کاری می تواند برای بازدیدکنندگان انجام دهد ، مزایای آن را برجسته کنید. مختصر باشید و از کلمات قدرتمند استفاده کنید. برای مشاوره بیشتر ، نکات کپی نویسی ما را بررسی کنید.
فراخوان اصلی خود را وارد کنید - برای افزایش شانس تبدیل ، زمان شروع سفر کاربر است. اطمینان حاصل کنید که CTA شما واضح و قابل مشاهده است.
شامل رسانه - تصاویر ، فیلم ها یا صوت به تأکید بر نکته شما کمک می کند. در ادامه بیشتر در مورد محتوای بصری صحبت خواهیم کرد.
در این مقاله نمونه های فوق العاده تری از شیوه های فوق را بیابید.

3. از قانون Hick استفاده کنید
قانون هیک بیان می کند که هرچه تعداد افراد طراحی سایت وکالت بیشتر باشد ، تصمیم گیری وی بیشتر طول می کشد.

در واقع یک مطالعه جذاب در مورد این پدیده وجود دارد که در آن افراد سوپر مارکت کم و بیش انواع مربا را امتحان کردند. در نهایت ، کسانی که انتخاب های بیشتری داشتند ، احتمال خرید مربا نسبت به آنهایی که تنوع کمتری داشتند ، کمتر خرید می کردند.

طراحی سایت وکالت

نکات طراحی وب سایت hicks law
چقدر برای وب سایت شما مهم است؟ زیرا ممکن است بتوانید با محدود کردن انتخابی که به کاربران می دهید ، تبدیلات خود را افزایش دهید. در اینجا چند مثال از ظاهر آن وجود دارد:

تعداد موارد منو را کاهش دهید
محدود کردن زمینه های فرم
بر یک دعوت به عمل تمرکز کنید
فقط دکمه های اجتماعی را برای شبکه هایی که در آنها فعال هستید نمایش دهید
در هر صفحه به یک هدف پایبند باشید
راههای بسیار دیگری نیز وجود دارد که می توانید حجم زیادی از سایت خود را کاهش داده و کاربران را به سمت انتخابهایی که واقعاً می خواهید انجام دهید ، سوق دهید. در واقع یک کتاب الکترونیکی در مورد آن وجود دارد.

4. ساده نگه دارید
در ادامه موضوع کمتر ، این امر به طور کلی در مورد طراحی سایت وکالت طراحی شما نیز صدق می کند. یک مطالعه بزرگ توسط گوگل نشان داده است که بازدیدکنندگان از پیچیدگی بصری خوششان نمی آید. نکته اصلی: هرچه طراحی شما پیچیده تر باشد ، کمتر از نظر بازدیدکنندگان زیبا به نظر می رسد.

این برای سایت شما چه معنایی دارد؟ علاوه بر نکته فوق ، در اینجا چند ایده وجود دارد:

در نوار کناری تجدید نظر کنید-تعداد بیشتری از وب سایت ها نوار کناری را به نفع طراحی تک ستونی (به عنوان مثال ، همان صفحه ای که در حال حاضر در آن هستید) کنار می گذارند. این به معنی حواس پرتی کمتر است و تمرکز را به وضوح بر محتوا می گذارد.
به طرح بندی استاندارد پایبند باشید-مردم آشنایی را دوست دارند و می توانند با طراحی سایت های غیر استاندارد عجیب و غریب شوند. بنابراین ، ایده خوبی است که از طرح ها و طرح های آشنا استفاده کنید. شما هنوز هم می توانید راه هایی برای برجسته شدن از راه های دیگر پیدا کنید.
5. از چرخ فلک ، لغزنده ، زبانه و آکاردئون اجتناب کنید
صاحبان وب سایت عاشق چرخ فلک هستند. احتمالاً یکی از ویژگی های مورد درخواست مشتری است. متأسفانه تحقیقات چنین می گوید

ادامه نوشته

چگونگی طراحی سایت وکالت حرفه ای

به این فکر کنید: وقتی می خواهید بهترین رستوران ، مربی شخصی ، پزشک یا متخصص دیگری را پیدا کنید طراحی سایت وکالت، اولین جایی که می خواهید پیدا کنید کجاست؟ بیشتر اوقات ، احتمالاً به دنبال آنلاین هستید - و همچنین مشتریان قانونی بالقوه شما نیز همینطور هستند. به همین دلیل طراحی وب سایت برای شرکت های حقوقی برای رشد مشتری شما بسیار مهم است.

طراحی سایت وکالت

واقعیت این است که مشتریان براساس حضور آنلاین شما در مورد شما تصمیم می گیرند. این بدان معناست که بدون وب سایت یک دفتر حقوقی ، شما تجارت بالقوه خود را به وکلای دیگری که این کار را انجام می دهند واگذار می کنید. به همین دلیل یک وب سایت م effectiveثر ، آسان برای خواندن و آموزنده بهترین راه برای شناختن شما توسط مشتریانی است که به دنبال آنلاین هستند.

چه کسی باید این راهنما را بخواند
این راهنمای جامع نحوه راهنما گام به گام شما را از طریق تمام زمینه های اصلی که باید در هنگام طراحی وب سایت برای شرکت های حقوقی مورد توجه قرار گیرند ، رهنمون می شود. اطلاعات موجود در این راهنما بر اساس بیش از یک دهه تجربه مدیریت وب سایت برای مشتریان و چندین سال تجربه کار در جهت خدمت به وکلا در کلیو است. مناطق تحت پوشش شامل:

اصول ساخت و طراحی وب سایت برای سهولت استفاده
سئو به عنوان محرک اصلی برای ایجاد ترافیک جستجوی آنلاین
نکات نوشتن در وب برای شرکت های حقوقی برای ارتباطات موثر
ملاحظات بازاریابی اخلاقی
نکات و بهترین روش های طراحی وب سایت شرکت حقوقی
این که آیا می خواهید وب سایت خود را برای شرکت حقوقی خود بسازید - یا اینکه می خواهید وب سایتی را که شرکت حقوقی شما از قبل دارد بهینه کنید - این پست به عنوان راهنمای شما عمل خواهد کرد. برای یادگیری اصول طراحی وب سایت موثر یک شرکت حقوقی به ادامه مطلب بروید.

چگونه طراحی وب سایت برای شرکت های حقوقی می تواند باعث رونق تجارت شما شود
برای بسیاری از متخصصان حقوقی ، ایجاد یک وب سایت خارج از حوزه تخصص آنها است و بنابراین می تواند دلهره آور باشد. اما برای ادامه رشد ، شرکت حقوقی شما باید در عصر امروز وب سایتی داشته باشد.

مهم نیست که مشتری بالقوه چگونه یک وکیل پیدا می کند ، آنها برای کسب اطلاعات بیشتر به اینترنت می روند. به عنوان مثال ، طبق گزارش روند قانونی حقوقی سال 2019 ، 57٪ از مصرف کنندگان به تنهایی به دنبال وکیل می گشتند. متداول ترین روشهای تحقیق استفاده از موتور جستجوی آنلاین (17٪) و بازدید از وب سایت وكیل (17٪) بود.

گزارش روندهای حقوقی Clio 2019: نحوه جستجوی مشتریان برای وکلا

حتی با مراجعه شخصی ، مهم است که به یاد داشته باشید که مشتریان بالقوه احتمالاً آنلاین به دنبال آن توصیه ها هستند. و برای کسانی که وقتی با یک مشکل قانونی روبرو می شوند مستقیماً به وب روی می آورند - زیرا کسی را ندارند که بتوانند از او توصیه کنند - تلاش های بازاریابی آنلاین شرکت شما از اهمیت بیشتری برخوردار است.

اصول توسعه و طراحی وب سایت
هنگامی که تصمیم گرفتید در طراحی وب سایت دفتر حقوقی خود سرمایه گذاری کنید ، گام بعدی خوب این است که به راه اندازی سایت خود فکر کنید ، چه نوع وب سایتی برای نیازهای شرکت شما بهترین کار را خواهد کرد و می خواهید به چه صورت باشد.

طراحی وب سایت شرکت حقوقی DIY یا حرفه ای گرفتن؟
اینکه چه میزان بهترین هزینه برای خرید در وب سایت دفاتر حقوقی خود ممکن است باشد ، به صنعت و حوزه عملیاتی که در آن کار می کنید بستگی دارد.

به عنوان مثال ، اگر موسسه حقوقی شما به مراجعه دهان به دهان و تکرار مشاغل متکی باشد ، فقط ممکن است برای تأیید هویت آنلاین خود به یک وب سایت ساده شامل شماره تلفن ، آدرس ، نام تجاری و سایر اطلاعات اساسی نیاز داشته باشید. اگر یک نیاز مشخص برای برجسته شدن از سایر بنگاه های حقوقی یا وکلا وجود داشته باشد ، ممکن است ارزش سرمایه گذاری بیشتری در طراحی وب سایت شرکت حقوقی شما داشته باشد.

هنگام راه اندازی وب سایت خود باید دو روش اساسی را در نظر بگیرید: انجام آن توسط خودتان ، یا استخدام یک طراح وب شرکت حقوقی.

1. خودتان این کار را برای طراحی وب سایت شرکت حقوقی انجام دهید
اگر احساس راحتی می کنید ، تعدادی ابزار برای راه اندازی وب سایت دفتر حقوقی خود با هزینه محدود در دسترس است ، مانند:

وردپرس وردپرس یکی از محبوب ترین و مورد اعتمادترین سیستم عامل ها است. آنها یک ابزار ویرایشگر وب سایت بصری ، برنامه های موبایل و دسک تاپ و پشتیبانی مشتری را ارائه می دهند. وردپرس با یکپارچه سازی قوی با Clio ، ساده سازی ساده مدیریت مدیریت ارتباط با مشتری - یکپارچه سازی اطلاعات و سرنخ های گرفته شده در وب سایت شما را مستقیماً در Clio Grow ساده می کند. (توجه: تا زمانی که از قبل آشنا نباشید ، وردپرس به برخی از تولیدات وب نیاز دارد.)
JurisPage. حقوقی منحصراً برای شرکتهای حقوقی ساخته شده است. این آژانس طراحی و بازاریابی وب سایت که توسط یک وکیل تاسیس شده است ، بر کمک به شرکت های حقوقی در ایجاد مشاغل جدید ، تحت تأثیر قرار دادن مراجع ، مشتریان بالقوه و همکاران متمرکز است. شما می توانید روند تولید و جذب سرب خود را ساده کنید ، زیرا همه موارد ارسالی فرم تماس با وب سایت شما با پشتیبانی JurisPage به طور خودکار مخاطبین جدید مشتری را در Clio ایجاد می کند.
LawLytics. LawLytics یک بستر وب سایتی است که برای شرکت های حقوقی کوچک ساخته شده است. خواه بخواهید یک وب سایت جدید بسازید یا آنچه را که قبلاً داشته اید ارتقا دهید ، یک عضویت در LawLytics از طریق طراحی و جنبه های فنی ساخت و نگهداری سایت شما از شرکت شما پشتیبانی می کند. و با ادغام LawLytics-to-Clio ، می توانید به راحتی اطلاعات مشتری یا سرور جدیدی را که از طریق وب سایت شما وارد می شوند به Clio Manage یا Clio Grow وارد کنید.
اگرچه ممکن است استفاده از این سیستم عامل ها آسان باشد ، اما لازم به ذکر است که موارد زیادی نیز وجود دارد

برای محتوا و طراحی با کیفیت حرفه ای گفته شود - به خصوص اگر قبلاً در ایجاد تصویر و مارک تجاری خود سرمایه گذاری نکرده اید. اما اگر به روش DIY علاقه مند هستید ، حتما مقاله ما را در مورد نحوه طراحی و نگهداری وب سایت برای شرکت های حقوقی بخوانید.

2. توسعه دهندگان وب شرکت های حقوقی حرفه ای
خدمات حرفه ای بسیاری برای شرکت های حقوقی وجود دارد که هزینه ای در حدود چند صد دلار یا بیش از 100000 دلار (بدون احتساب پشتیبانی مداوم برای نگهداری آنها) دارد.

برای یک شرکت حقوقی کوچک ، یک توسعه دهنده باید بتواند یک طرح جامع و منحصر به فرد را با آموزش و پشتیبانی مناسب برای چند هزار دلار ایجاد کند. اگرچه به خاطر داشته باشید که تعداد صفحات ، پشتیبانی از محتوا و ویژگی های اضافی درگیر می تواند بر هزینه کلی تأثیر بگذارد.

گزینه های زیادی برای پشتیبانی دیجیتال وجود دارد ، خواه خود را آموزش دهید و هم مسیر DIY را طی کنید ، یا برای مراقبت از حضور آنلاین دفتر حقوقی خود به یک متخصص دیجیتال پول پرداخت کنید. از راه میانه نیز نترسید - پرداخت هزینه ساخت اولیه وب سایت و سپس حفظ آن می تواند شما را برای موفقیت بدون شکستن بانک آماده کند. به یادگیری ، آزمایش و تجدید نظر ادامه دهید ، زیرا سرمایه گذاری در وب سایت شما سرمایه گذاری در رشد شرکت حقوقی شما است.

هنگام استخدام یک طراح وب سایت شرکت حقوقی چه نکاتی را باید در نظر گرفت
اگر تصمیم دارید یک طراح وب حرفه ای برای وب سایت دفاتر حقوقی خود استخدام کنید ، بهترین راه برای اطمینان از دریافت مطلوب خود با بهترین قیمت ، خرید در اطراف است. جدا از دریافت برآورد قیمت ، برخی از س toالاتی که هنگام استخدام یک توسعه دهنده وب شرکت حقوقی باید بپرسید عبارتند از:

چه زمانی برای کار در وب سایت من در دسترس خواهید بود؟ چقد طول میکشه؟
چه آموزشی را برای نشان دادن نحوه استفاده از سایت ارائه می دهید؟
آیا خودم می توانم محتوا را به روز کنم؟
آیا در آینده برای پشتیبانی در دسترس خواهید بود؟ این ممکن است شامل به روزرسانی های نرم افزاری و امنیتی باشد ، یا ممکن است برای موارد خرابی در سایت باشد.
برای بهینه سازی سایت من برای موتورهای جستجو چه مراحلی را برمی دارید؟
آیا سایت من برای مرور موبایل و رایانه لوحی پاسخگو خواهد بود؟
چه کسی مالک دامنه و حساب های میزبانی خواهد بود؟
پاسخ به برخی از این س questionsالات باید آسان باشد. سایر موارد (به عنوان مثال هزینه و زمان) برای تعیین نیازهای شما به کمی بحث و گفتگو احتیاج دارند. شما می خواهید توسعه دهنده ای را پیدا کنید که خدماتی را ارائه دهد که با بودجه ، سطح دانش و زمان در دسترس بودن شما مطابقت داشته باشد.

تصاویر و قابلیت دسترسی
وقتی صحبت از طراحی وب سایت دفتر حقوقی شما می شود ، ظاهر مهم است. این بر نحوه مشاهده مشتریان بالقوه و نحوه استفاده آنها از سایت شما برای جمع آوری اطلاعات بیشتر تأثیر می گذارد. در اینجا چند س importantال مهم وجود دارد که می توانید هنگام بررسی ظاهر وب سایت خود در مورد رسانه های دیجیتال و قابلیت دسترسی ، از خود بپرسید.

آیا تصاویر درستی را انتخاب می کنید؟
تصاویر می توانند چیزهای زیادی در مورد تمرین شما بدون گفتن یک کلمه بگویند - چه برای بهتر و چه برای بدتر. با در نظر داشتن این نکته ، تمام تصاویری که در وب سایت دفتر حقوقی شما ظاهر می شوند ، باید صیقلی و حرفه ای باشند. آنها باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند و نشان دهنده مارکی باشند که می خواهید ایجاد کنید. در نظر گرفتن عکس های عکسبرداری حرفه ای برای سایت خود.

منبع 1

http://bestit.aramblog.ir/post/39

چگونه کسب درآمد از اینستاگرام کنیم؟ 5 راه

آیا اینستاگرام فقط یکی دیگر از برنامه هایی است که وقتی نمی توانید بخوابید بی خیال از آن پیمایش می کنید؟

یا آیا این بستر مناسبی برای شروع کسب درآمد از اینستاگرام است؟

کسب درآمد از اینستاگرام

با داشتن یک میلیارد کاربر در سراسر جهان ، احمق خواهید بود که از این فرصت استفاده نکنید.

در اصل 3 روش وجود دارد که می توانید در اینستاگرام درآمد کسب کنید - ارسال محتوای حمایت شده ، بازاریابی شرکت های وابسته و فروش محصولات خود.

این مقاله شما را از طریق هر یک از راه های مختلف راهنمایی می کند ، بنابراین شما می توانید تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شما مناسب تر است - شروع کنیم!

1. اینفلوئنسر اینستاگرام شوید
اینفلوئنسر اینستاگرام
کار به عنوان تأثیرگذار راهی عالی برای کسب یک تن پول است.

از اوایل سال 2019 با بیش از 500000 تأثیرگذار فعال در اینستاگرام ، این یک انتخاب شغلی قابل قبول است.

متداول ترین روش درآمدزایی اینستاگرام اینستاگرام انجام پست های اسپانسری است.

اینفلوئنسر اینستاگرام
برای ارسال در مورد یک محصول خاص ، اعم از کرم صورت ، هدفون یا هر نوع محصول دیگر ، از قبل پول دریافت می کنند.

بسیاری از اوقات ، حتی برخی محصولات رایگان نیز دریافت خواهید کرد - و چه کسی چیزهای رایگان را دوست ندارد؟

بهتر است بیشتر پست های اسپانسر را انجام دهید ، زیرا از این طریق درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

اگر علاقه مند به انجام معاملات وابسته هستید ، مطمئن شوید که فقط محصولاتی را انتخاب می کنید که پیروان شما واقعاً آنها را دوست دارند.

اما بعداً وارد بازاریابی شرکت های وابسته خواهیم شد.

1.1 چگونه می توان یک تأثیرگذار شد
اینفلوئنسر اینستاگرام
اینفلوئنسر شدن اینستاگرام آسان نیست ، بسیاری از مردم تلاش کرده اند ، اما به سختی شکست خورده اند.
اما در عین حال ، این هم علم موشک نیست.
قبل از شروع به چشمک زدن به Instafame ، باید چند کار را انجام دهید.

1.1.1 طاقچه خود را پیدا کنید
وقتی شما یک تأثیرگذار اینستاگرام هستید ، مارک خود را زنده خواهید کرد و نفس می کشید.

مطمئن شوید که چیزی است که شما واقعاً به آن علاقه دارید (یا باید یک بازیگر عالی باشید!)

هنگام یافتن جایگاه خود ، این 3 سوال را از خود بپرسید:

من از کدام حوزه بیشتر آگاهی دارم؟
بیشتر به چه چیزی علاقه دارم؟
چه محتوایی می توانم با خوشحالی حتی بدون درآمدزایی ایجاد کنم؟
حداکثر 55٪ از مارک ها گفته اند که آنها تأثیرگذارهای کوچک (1000 تا 100،000 پیرو) را ترجیح می دهند که در واقع ارتباط واقعی و معتبری با مخاطبان خود دارند و در واقع به محصولاتی که تبلیغ می کنند اهمیت می دهند.

بنابراین ، اگر علاقه دارید لاک پشت ها را از نی پلاستیکی نجات دهید ، بنابراین برای مارک هایی که بیش از حد از پلاستیک استفاده می کنند ، تأثیرگذار نباشید.

یا اگر همه شما در مورد محصولات طبیعی و ارگانیک هستید ، برای مارک هایی که محصولاتشان پر از مواد شیمیایی است تبلیغ نکنید - باید واقعاً به مارک خود ایمان داشته باشید.

1.1.2 صفحه اینستاگرام خود را رشد دهید
صفحه اینستاگرام خود را رشد دهید
شما باید هم تعداد قابل توجهی فالوئر داشته باشید و هم میزان تعامل زیاد.

تعداد زیادی روش وجود دارد که می توانید دنبال کنندگان خود را در اینستاگرام افزایش دهید.

مانند:

نوشتن زیرنویس های شوخ
حساب های مربوط به اینستاگرام را برچسب گذاری کنید و از هشتگ هایی استفاده کنید که مخاطبان بیشتری را در معرض دید شما قرار دهد
ارسال مداوم کیفیت عالی و در زمان مناسب
بهبود میزان تعامل شما نیز خیلی دشوار نیست.

اساساً ، شما می خواهید پیروان شما تا آنجا که ممکن است نظر دهند ، دوست داشته باشند و به اشتراک بگذارند.

بیشتر تأثیرگذاران با پرسیدن س questionsالاتی از پیروان خود در زیرنویس ها ، میزان تعامل خود را افزایش می دهند.

به عنوان مثال می توان به پستی شامل AirPods اسپانسر شده و زیرنویس پرسید: "اگر اولین بار این آهنگ را می پوشید اولین آهنگی که گوش می دهید چیست؟"

به این ترتیب ، پیروان شما احساس شنیده می شوند و گویی واقعاً به پاسخ آنها علاقه مند هستید.

اگر می خواهید احساس خاص تری به آنها بدهید ، به نظرات آنها پاسخ دهید.

آنها از این ژست قدردانی خواهند کرد.

1.1.3. شریک مارک ها
شریک مارک ها
برای برقراری ارتباط با شرکای تجاری دو راه وجود دارد:

تماس مستقیم با آنها: با مارک هایی که طنین اندازشان هستید تماس بگیرید و به آنها بگویید چه پیشنهادی می توانید داشته باشید. زیر و بم نام تجاری شما باید جذاب باشد ، بنابراین حتماً جزئیاتی درباره مخاطبان خود و نوع رویکردی که هنگام ارسال محصولات آنها در نظر می گیرید درج کنید.
با یک سیستم عامل بازاریابی اینفلوئنسر ثبت نام کنید: از این طریق ، آنها فرصت پیدا کردن شما را پیدا می کنند. چندین مورد از این بازارها مانند AspireIQ ، Upfluence و Famebit وجود دارد.
به یاد داشته باشید که تبلیغات خود را به صورت شفاف ارسال کنید.

حساب کاربری kendall jenner
همیشه با افزودن "# تبلیغ" یا درج برچسب "مشارکت پرداخت شده" برای مخاطبان خود روشن کنید که در حال ارسال آگهی هستید.

1.1.4. نرخ های خود را تعیین کنید
نرخ های خود را تعیین کنید
اگر در اینستاگرام تأثیرگذاری تازه وارد هستید ، ممکن است در مورد چگونگی تعیین نرخ برای ارسال محتوای حمایت شده مالی مطمئن نباشید.

Tribe برنامه ای دارد که می توانید با توجه به تعداد دنبال کنندگان ، نرخ های استاندارد را بررسی کنید.

این باعث می شود که شما بیشتر بدانید چه انتظاری دارید و از سو gettingاستفاده توسط شرکتهایی که سعی در پرداخت کمتر از آنچه که ارزش دارید به شما بپردازند ، اجتناب کنید.

همچنین هنگام تعیین نرخ ، باید امور مالی خود را بررسی کنید.

 امور مالی خود را بررسی کنید
این فقط در مورد تعداد دنبال کنندگان شما نیست ، بلکه در ابتدا بررسی کنید

مقدار ماهانه نیاز خود را انجام دهید و کار کنید.

اگر 75 هزار دنبال کننده داشته باشید ، می توانید برای یک پست حدود 560 دلار انتظار داشته باشید.

بنابراین ، اگر نیاز دارید 5،6 هزار دلار در ماه درآمد کسب کنید ، فقط باید 10 بار در ماه پست ارسال کنید.

تصور کنید که فقط با ارسال 10 پست تبلیغاتی تقریباً 6 هزار دلار در ماه درآمد کسب می کنید - ما می توانیم دلیل علاقه شما را بدانیم.

اگر می خواهید در مورد چگونگی روند انتخاب تأثیرگذار توسط برندها بیشتر بدانید ، این راهنما را بررسی کنید.

2. یک بازاریاب وابسته شوید
به یک بازاریاب وابسته تبدیل شوید
به طور خلاصه ، بازاریابان وابسته ، با وادار کردن افراد دیگر به پول ، درآمد کسب می کنند.

آنها در هر فروشی که از طریق پست Insta یا پروفایل خود انجام می دهد ، کمیسیون دریافت می کنند - اگر محصولات شما با مخاطبان شما مطابقت داشته باشد ، این واقعا ایده آل خواهد بود.

این می تواند یک کار بسیار با ارزش باشد ، زیرا شما نیازی به نگرانی در مورد تولید یا مدیریت سفارشات ندارید.

2.1 چگونه می توان به یک بازاریاب شرکت وابسته تبدیل شد
برای تبدیل شدن به یک بازاریاب وابسته ، باید با یک مارک تجاری همکاری کنید.

انتخاب شرکای مناسب می تواند دشوار باشد - شما می خواهید مطمئن شوید که ارزش ها و اهداف یکسان در ذهن دارید.

در اینجا برخی از شبکه های وابسته برای کمک به شما در انتخاب صحیح وجود دارد:

ShareASale
وابسته CJ
فلفل دلمه ای
راکوتن
آوین
بعد از اینکه شبکه وابسته خود را راه اندازی کردید ، می توانید با پیوستن به سیستم عامل هایی مانند ShopStyle یا AwardStyle ، میزان مواجهه خود را حتی بیشتر کنید.

Shopstyle یک موتور جستجوی خرید است که محصولات صدها مارک مختلف را در یک وب سایت جمع آوری کرده است.

برنامه وابسته آنها ، ShopStyle Collective ، وبلاگ نویسان ، اینفلوئنسرها و شرکتهای وابسته را قادر می سازد پیوندها و ابزارک هایی از محصولات را برای اشتراک گذاری با پیروان خود در شبکه های اجتماعی ایجاد کنند.

https://systeme.io/blog/how-money-Instagram

قیمت طراحی لوگو چقدر باشد، بهتر است؟

حق رای دادن - این زمانی است که شما فکر می کنید آیا واقعاً یک تجارت "کوچک" محسوب می شوید؟ شما می توانید چندین مکان یا تعداد زیادی کارمند در لیست حقوق خود داشته باشید. شما بسیار خوب جا افتاده اید و سالهاست که رشد مداوم داشته اید. در این مرحله قیمت طراحی لوگو، اگر به دنبال یک طراح آرم هستید ، به دنبال "تغییر نام تجاری" هستید. این کمی متفاوت از یک تجارت کوچک است که آرم DIY خود را برای چیز جدی تری بیرون بیندازد. شما یک آرم دارید که افراد بدون اینکه از شما خواسته شود با شرکت شما ارتباط برقرار می کنند. احتمالاً آن آرم را روی لباسهای بیشمار ، لیوان قهوه ، کارت ویزیت و غرفه های نمایشگاه دارید. بنابراین این فقط مسئله پرتاب کردن یک آرم ناشناخته و جایگزینی آن با چیز بهتر نیست. شما ظاهر شرکت خود را محکم می کنید و می خواهید مشتریان وفادار شما را با شما دنبال کنند. این امر مستلزم تحقیق ، برنامه ریزی و اجرای عالی ستاره ای است. در صورت خراب شدن ، خطر بسیار بالاتری نیز وجود دارد. (به نام تجاری ناموفق GAP چند سال پیش فکر کنید ، یعنی یک شکست چند میلیون دلاری.) اگر در این مرحله هستید ، دامنه قیمت گذاری که می توانید انتظار داشته باشید بسیار گسترده است ، از حدود 30،000 دلار شروع می شود و به پایان می رسد چه کسی کجا می داند. این همه به پیچیدگی های شرکت شما ، محصولات قابل تحویل ، جدول زمانی ، موقعیت مکانی ، بازار و نمایندگی ای که استخدام می کنید بستگی دارد.

قیمت طراحی لوگو

* در هر مرحله متغیرهای بسیار زیادی برای پوشش دادن وجود دارد ، بنابراین باید این محدوده ها را به عنوان محلی برای داشتن انتظار منطقی از بودجه در نظر گرفت.

 

اما چگونه طراحان می دانند چه چیزی را باید شارژ کنند؟
 

در حالی که تعداد کمی از طراحان صرفاً بر اساس قیمت گذاری مبتنی بر ارزش کار می کنند ، به این معنی که قیمت پیشنهادی که ارائه می دهند عمدتا براساس مقدار مشتری برای پروژه است ، اما این یک چیز جهانی نیست. اکثر طراحان می توانند حداقل یک رقم مربوط به پارکینگ را در مورد هزینه ایجاد یک آرم برای آنها ارائه دهند. بنابراین چگونه آنها به این تعداد رسیده اند؟

درک این نکته مهم است ، زیرا گرچه ارزشی که برای یک آرم قائل هستید باید تعیین کند که باید در چه سطح سرمایه گذاری انجام دهید ، با شروع خرید از طراحان ، بازهم طیف وسیعی از قیمت ها را دریافت خواهید کرد. و باید دلیلی داشته باشد که برخی از طراحان به طور مستقل تصمیم می گیرند 50 دلار برای یک آرم و برخی دیگر 5000 دلار دریافت کنند. بنابراین بیایید به چند عامل نحوه قیمت گذاری خدمات خود توسط طراحان بپردازیم.

 

ساخت آرم به زمان نیاز دارد.
 

اولین چیزی که بیشتر طراحان هنگام قیمت گذاری هر پروژه در نظر می گیرند زمان آن است. اگر پول کافی برای پوشش صورتحساب وارد نکنیم ، به راحتی نمی توانیم زنده بمانیم و بهترین راه برای اطمینان از این که می توانیم این کار را انجام دهیم این است که مطمئن شویم ساعت های کاری خود را به طور عادلانه جبران می کنیم. این نیز یک روش عالی برای آگاهی از کیفیت طراح مورد استخدام شماست.

اگرچه آرم ها برای کارآمد بودن باید طرح های ساده ای باشند ، اما ساخت آنها ساده نیست. در حقیقت ، ساخت آرم ساده تر از آرم مملو از جزئیات و اطلاعات دشوارتر است. و برای به جریان انداختن خلاقیت زمان بر است! بنابراین ، حتی برای یک طراح باتجربه ، آرم یک پروژه سریع نیست. بنابراین ، اگر یک طراح بخواهد نسبت به زمان صرف شده برای طراحی آرم جبران شود ، می توانند ریاضیات ساده ای را برای تعیین قیمت مناسب انجام دهند.

بگذارید کمی پرده را عقب بکشم. برای یک آرم ، من می توانم انتظار داشته باشم که 10 ساعت را صرف تحقیق ، طراحی ، ساخت مفاهیم در Adobe Illustrator ، دورهای تجدید نظر و صادرات طرح های نهایی به پرونده های قابل استفاده کنم. برای جبران تجربه ، دانش ، مهارت ، سربار و پرداخت مالیات ، می خواهم حداقل 100 دلار در هر ساعت قابل پرداخت بدست آورم. (طراحان براساس فاکتورهای مختلف به تعداد ساعتی مختلف خواهند آمد ، اما شما می توانید انتظار داشته باشید که یک طراح میان وزن 70 تا 100 دلار هزینه کند ، اما ممکن است تا 200 دلار باشد) بنابراین برای یک آرم ، شارژ چیزی کمتر از 1000 دلار به خطر می افتد ملاقات با آن نرخ ساعتی و عوامل دیگری نیز وجود دارد که می تواند به این قیمت اضافه کند ، مانند تعداد مفاهیم ارائه شده یا زمان چرخش.

بنابراین برای یک طراح که یک آرم به قیمت 50 دلار ارائه می دهد ، اگر برای وقت خود ارزش قائل شوند ، نمی توانند ساعت های زیادی را در ساخت آرم سرمایه گذاری کنند قبل از اینکه صرفاً به دلار برسند. قیمتی که یک طراح برای یک آرم به شما می دهد می تواند به شما بگوید که آنها چقدر برای مهارت و تجربه خود ارزش قائل هستند. و اگر می خواهید یک لوگوی موثر دریافت کنید و تجربه خوبی در استخدام یک طراح دارید ، بهتر است از پایین بودن مقیاس قیمت خودداری کنید. ممکن است فکر کنید این مسیر مقرون به صرفه تر برای استخدام کمترین طراح شارژ است ، اما 99٪ از زمان ، باعث اتلاف وقت شما و هزینه بیشتر شما در آینده می شود.

 

ساخت یک آرم خوب به مهارت نیاز دارد.
 

اگر همه می توانستند این کار را انجام دهند ، شما دیگر نمی پرسید که چگونه طراح آرم را استخدام کنید! مانند هر تجارت دیگری ، تبدیل شدن به یک طراح خوب آرم ، به زمان ، تمرین ، دانش و تجربه نیاز دارد. شخصی که در دانشکده طراحی دانشجوی سال اول است نمی تواند با کالیبر همان کسی که 10 سال سابقه کار در این زمینه را دارد طراحی کند. و این تفاوت سطح مهارت در قیمت گذاری خدمات یک طراح تأثیر می گذارد.

داشتن یک طراح با تجربه تر مزایای دیگری نیز به همراه دارد

یا شما به عنوان مشتری. آنها بهتر آماده می شوند تا شما و شرکت شما را از طریق فرآیند دریافت آرم و ساخت یک مارک راهنمایی کنند. این در هنگام محاسبه قیمت آنها محاسبه می شود ، زیرا آنها ارزش بیش از برخی از طرح ها را ارائه می دهند. بهترین راه برای درک تمام ارزشی که یک طراح باتجربه ارائه می دهد بررسی نمونه کارها ، موارد موردی و هرگونه مطالب نوشتاری مانند پست های وبلاگ است. این به شما ایده ای از سطح مهارت ، دانش و تجربه طراح می دهد و می تواند به شما در تصمیم گیری برای انتخاب یک طراح برای پروژه شما کمک کند.

 

بنابراین هزینه یک آرم چقدر باید باشد؟
 

برای جمع بندی مواردی که تحت پوشش قرار گرفته است ، باید دو زمینه را هنگام تعیین بودجه برای آرم در نظر بگیرید. ارزیابی کنید که انتظار دارید از یک آرم چه ارزشی دریافت کنید و تصمیم بگیرید که چه سطحی از طراح را برای استخدام علاقه مند هستید. همچنین می خواهید تصمیم بگیرید که چه نوع کالاهای تحویلی را دنبال می کنید ، (یعنی نتایج نهایی پروژه چیست.) اگر فقط یک آرم می خواهید ، هزینه آن کمتر از یک سیستم هویت بصری کامل است. صحبت با یک طراح در مورد شرکت و اهداف شما می تواند به شما کمک کند شما را در انتخاب بهترین گزینه ها راهنمایی کند.

 

اگر شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد آرم ، مارک تجاری و استخدام طراح هستید ، در اینجا چند مقاله دیگر برای بررسی وجود دارد:

 

مهم به نظر می رسد: چگونه یک هویت تصویری ارزش کسب و کار شما را فراهم می کند

راهنمای عمیق یافتن و استخدام یک طراح مستقل

5 ذهنیت قبل از گرفتن طراحی آرم برای شکستن

چرا باید یک طراح استخدام کنید؟

آیا شرکت شما طراحی های "حرفه ای" دارد؟

سه مرحله برای بهبود نام تجاری خود در حال حاضر

بهترین برنامه های طراحی پست اینستاگرام

قیمت گذاری: رایگان اما با الگوهای پولی

از موارد استفاده کنید: داستانهای Scrapbook-y

متوجه وبلاگ نویسان مورد علاقه مسافرتی یا غذایی خود شده اید که داستان هایی را یادآوری می کنند که یادداشت های طراحی پست اینستاگرام دفترچه یادداشت یا دفتر خاطرات است. آنها احتمالاً از Unfold استفاده می کنند - که اساساً از VSCO برای داستان ها استفاده می شود. این یک روش آسان برای ایجاد یک دفترچه یادداشت به عکس ها و فیلم های خود است و باعث می شود عکس های نام تجاری شما بدون زحمت شیک به نظر برسند. در حالی که 25 قالب اصلی باید در بیشتر موارد استفاده کار کنند ، Unfold فروشگاهی دارد که می توانید قالبهای بیشتری در آن بخرید. زیبایی از این برنامه ویرایش اینستاگرام می تواند مارک های متنوعی از جمله وبلاگ نویسان ، اینفلوئنسرها ، خدمات مبتنی بر خدمات و مشاغل مبتنی بر محصول را در اختیار شما قرار دهد.

در حالی که می توانید طرح بندی های مختلفی را انتخاب کنید ، متن اضافه کنید ، برچسب اضافه کنید و رنگ پس زمینه را سفارشی کنید ، نمی توانید ویرایش اساسی عکس ها و فیلم های خود را انجام دهید. شاید لازم باشد استفاده از Unfold را با سایر برنامه های ویرایش اینستاگرام تکمیل کنید یا به سادگی استوری های خود را برای برخی فیلترهای سریع به اینستاگرام بیاورید.

8. OverOver روی صفحه اصلی
بیش از GIF نسخه ی نمایشی

قیمت گذاری: رایگان اما با نسخه پولی از 8.33 دلار آمریکا در هر ماه برای یک سال برنامه

مورد استفاده کنید: گرافیک و فیلم های شیک و شیک

Over یک برنامه ویرایش اینستاگرام همه در یک است که به شما امکان می دهد پست و استوری در فیس بوک و اینستاگرام و همچنین مواد بازاریابی برای چاپ و وب ایجاد کنید. Over تقریباً شبیه Canva است ، بنابراین توصیه می کنیم هر یک را برای استفاده انتخاب کنید. ما الگوهای فصلی و به موقع را که Over ارائه می دهد دوست داریم. اگر در یک تیم کار می کنید ، به سادگی یک تیم ایجاد کنید و شروع به همکاری کنید.

ما "مجموعه طرح بندی" را که Over ارائه می دهد دوست داریم. شما می توانید یک موضوع را انتخاب کنید: موارد ضروری ، پررنگ ، یا همه چیزهایی که برق می زند ، هر کدام حاوی مجموعه ای از الگوهای مشابه هستند. با انتخاب یک موضوع ، می توانید در مارک تجاری خود باقی بمانید و موارد جالب را برای پیروان خود حفظ کنید.

Over با تنوع الگوها و رابط بصری ، یکی از برنامه های ویرایش اینستاگرام است که باعث می شود ویرایش بسیار کم کار شود و بسیار سرگرم کننده باشد.

9. صفحه اصلی ColorStoryColorStory نسخه نمایشی ColorStory
 

قیمت گذاری: رایگان یا 2.83 دلار آمریکا در هر ماه برای یک سال برنامه

از مورد استفاده کنید: ویرایش عکس به صورت جامع

بسته بندی شده با فیلترها و جلوه های قابل بارگیری برای عکس های هر مناسبت ، این مورد برای همه تأثیرگذاران و محصولات سنگین عکس و مشاغل خدماتی که می خواهند عکس عالی را حتی بیشتر بی نقص کنند. فیلترها توسط عکاسان برتر طراحی شده اند و با VSCO قابل مقایسه هستند و شامل مضامین مانند جزیره ، رژگونه و داستان های از دست رفته هستند. جلوه ها شامل شعله ور و بوکه ، بافت و اتاق تاریک است. با این حال ، بسیاری از این فیلترها و جلوه های زیبا ، تحت برنامه پرداختی قرار دارند.

ویژگی های تنظیم و ویرایش رنگ ColorStory از همه برنامه های موجود در این لیست است. جدا از تنظیمات معمول مانند کنتراست و روشنایی ، شما حتی می توانید منحنی ها (برای قرمز ، سبز و آبی) ، رنگ ها و رنگ های بالا / میانه تن / سایه را ویرایش کنید. این تنظیماتی است که معمولاً در نرم افزارهای سنگین مانند Adobe Photoshop مشاهده می شود.

همچنین می توانید پست های اینستاگرامی خود را در برنامه ColorStory برنامه ریزی و برنامه ریزی کنید ، بنابراین هرگز مجبور به ترک آن نخواهید شد.

10. StoriesEditStoriesEdit صفحه اصلیStoriesEdit نسخه ی نمایشی gif
 

قیمت گذاری: رایگان

مورد استفاده کنید: داستان های سفارشی

با پشتیبانی برنامه برنامه ریزی و برنامه ریزی اینستاگرام Planoly ، StoriesEdit یک برنامه ویرایش اینستاگرام است که فقط بر روی Stories تمرکز دارد. همانند Unfold ، الگوها تمایل به داشتن دفترچه ای دارند. ویرایش بر سه ویژگی متمرکز است: متن ، اشکال و رنگ ها. داستان ها صفحه به صفحه ساخته می شوند ، به این معنی که شما می توانید از الگوی متفاوتی استفاده کنید و برای هر صفحه ظاهری کمی متفاوت داشته باشید.

ما الگوهای منحصر به فرد از "آنچه در کیف من است" ، نقل قول ها ، عکس های روی جلد برای موارد برجسته و حساب های مورد علاقه را دوست داریم. اگر شما یک مارک تجاری متمرکز بر زن دارید ، این یکی برای شما مناسب است! طراحی های قالب برای مارک های فضای مد ، عروسی ، زیبایی و لوازم جانبی بسیار مناسب است.

11. صفحه اصلی CutStoryCutStory gif نسخه نمایشی Cutstory
 

قیمت گذاری: رایگان یا 2.98 دلار آمریکا برای حذف علامت گذاری آب / اضافه کردن صدا

از مورد استفاده کنید: ویرایش داستان های بدون دردسر

CutStory یک برنامه ویرایش اینستاگرام برای داستان ها است. این برای کسانی که می خواهند ویژگی های اساسی ویرایش ویدئو (موسیقی ، پخش صدا ، برچسب ها و متن) را داشته باشند بسیار مناسب است. این گزینه را دارید که از یک ویدیو یا از عکس شروع کنید. عکس ها را می توان برای ایجاد یک داستان اینستاگرام ترکیب کرد - نرخ فریم برای هر عکس قابل تنظیم است. الگوهای اساسی برای کسانی که به برخی از الهامات طراحی نیاز دارند در دسترس است.

در حالی که ویژگی های ویرایش ویدئو بسیار استاندارد و قابل مقایسه با اینستاگرام است ، ما دوست داریم ساخت داستان هایی با ظاهر حرفه ای از عکس های CutStory آسان باشد.