6 مرحله تا راه اندازی فروشگاه اینترنتی

این مراحل به شما کمک می کند قبل از راه اندازی سایت خود ، خود را برای موفقیت تنظیم کنید.

ممکن است مدتی است گاسی وب که به فکر راه اندازی یک فروشگاه آنلاین بوده اید ، اما نمی دانید از کجا شروع کنید - راه اندازی فروشگاه اینترنتی به خصوص اگر تجربه تجارت الکترونیکی ندارید. خوشبختانه ابزارهای امروزی افتتاح فروشگاه آنلاین را بیش از هر زمان دیگری آسان می کنند.

با دنبال کردن این شش مرحله فروشگاه آنلاین خود را فعال و راه اندازی کنید.

مرد نجاری در لپ تاپ تایپ می کند

1. یک نام دامنه انتخاب کنید
برای فروش آنلاین ، به آدرس وب سایت نیاز دارید. این یک تصمیم مهم است زیرا نشان دهنده شرکت شما خواهد بود. بهترین روش ها انتخاب نام کوتاه ، هجی آسان و مربوط به تجارت شما است.

لیان سندرز ، بنیانگذار Total Shape ، فروش مکمل های مراقبت های بهداشتی ، می گوید: "بهترین کار این است که شما یک نام دامنه منحصر به فرد و در عین حال قانونی پیدا کنید تا مطمئن شوید که به محض مشاهده آنلاین فروشگاه آنلاین ، مشکوک به نظر نمی رسید." "تا آنجا که ممکن است ، درک آن را به منظور ایجاد آشنایی با مشتری و مشتری آسان کنید."

2. بستر تجارت الکترونیکی را انتخاب کنید
چندین سیستم عامل تجارت الکترونیکی در دسترس است و هیچ دانش کدگذاری لازم نیست. برخی از آنها ماهیانه کارمزد می گیرند در حالی که دیگران رایگان هستند و اکثر آنها هزینه های مبتنی بر درصد هر معامله را شامل می شوند. سندرز توصیه می کند یک پلتفرم همزمان و کارآمد و مقرون به صرفه انتخاب کنید.

سندرز می گوید: "درآمد زیاد اما پرداخت نیمی از آن به هزینه های اشتراک پلت فرم کاملاً بی فایده است." "اطمینان حاصل کنید که در یک بستر مناسب مشترک شده اید. یکی که بتواند پاسخگوی تمام نیازهای تجارت الکترونیکی شما باشد و در عین حال کم هزینه باشد."

3. پیشنهاد فروش منحصر به فرد خود را پیدا کنید
شما احتمالاً تصوری از آنچه می خواهید بفروشید داشته باشید. سوال بعدی که باید از خود بپرسید این است که محصولات یا خدمات شما با آنچه در حال حاضر در دسترس است متفاوت خواهد بود.

جرمی هریسون ، بنیانگذار Hustle Life ، وب سایتی که به افراد کمک می کند تا یک هیاهوی جانبی مانند راه اندازی یک فروشگاه آنلاین داشته باشند ، می گوید: "من به رقابت و نحوه انجام کارها نگاه می کنم." "من راهی پیدا می کنم که چگونه می توانم آن را بهتر انجام دهم. این بخشی از تلاش شماست و همیشه باید قبل از شروع هر کاری انجام شود."

4- بازار هدف خود را تعیین کنید
یکی دیگر از جزئیات مهم برای شناسایی ، بازار هدف شماست. با درک اینکه چه کسی محصولات شما را خریداری می کند ، می توانید مارک تجاری ، پیام ها و اقدامات تبلیغاتی بازاریابی خود را سفارشی کنید.

ارما ویلیامز ، مالک فروشگاه Pomade ، فروشگاه فروش پوسته های کاملاً طبیعی مو ، می گوید: "مخاطبان خود را با مراجعه به مشتریان مشاغل مشابه پیدا کنید." "به آنچه آنها دوست دارند توجه كنید و از این زاویه به آنها بازاریابی كنید. بفهمید كه آنها در كجا آنلاین و آفلاین می شوند و برای شناخت بهتر آنها در این فضاها شروع به فراوانی می كنید. سپس طرحی برای تعامل با آنها تهیه كنید."

5. سایت خود را بهینه کنید
شما نمی توانید فقط یک وب سایت راه اندازی کنید و انتظار داشته باشید مردم شما را پیدا کنند. برای جذب ترافیک از طریق موتورهای جستجو باید بهینه سازی شود. استفاده از کلمات کلیدی در توضیحات محصول شما یک روش است ، اما باید فقط شروع باشد.

گیلاد روم ، بنیانگذار Huan ، یک شرکت فروش برچسب های ردیابی برای حیوانات خانگی ، می گوید: "استراتژی ما این بود که یک وبلاگ با هدف قرار دادن کلمات کلیدی SEO که اطلاعات مفیدی را ارائه می دهند و دارای رتبه بالایی "legalzoom" در نتایج موتور جستجو هستند ، ایجاد کنیم." "این امر باعث جلب بازدید سایت ما شده و خریدهای محصول ما را در پی خواهد داشت."

Rom در یک برنامه هفتگی درباره کلمات کلیدی و پست های برنامه ریزی شده وبلاگ تحقیق کرد. وی گفت: "در عرض چهار ماه ، ما از طریق پست های وبلاگ خود شاهد بازدید از فروشگاه آنلاین خود بودیم که به معنای افزایش فروش محصولات ما بود."

9 ابزار کسب و کار اینترنتی در سال 2021

به عنوان یک کارآفرین آنلاین ، تجارت شما به اندازه ابزار شما خوب است. در این پست ، ما 9 ابزار کسب و کار آنلاین را که باید به شما کمک کنند بازی خود را بالا ببرید ، به اشتراک می گذاریم.

BONUS MATERIAL: 75 ایده کسب و کار بدون کد PDF
برای شروع کار آنلاین خود بدون لمس یک خط کد ، الهام بگیرید. اکنون بارگیری کن
ما انسانها یک دسته مدبر هستیم.

هنگامی که COVID-19 مشاغل سراسر دنیا را وادار به بستن درهای خود کرد ، بسیاری از کارآفرینان و صاحبان مشاغل به دنبال روش های جدیدی برای محوری تلاش کردند.

آیا اخیراً در این مکان مشابه قرار دارید؟ در این صورت ، ممکن است کسب و کار اینترنتی از خود بپرسید که چگونه می توانید با اداره کامل آموزش راه اندازی کسب و کار خود به صورت آنلاین سازگار شوید.

در این راهنما ، من قصد دارم شما را با ابزارهای مورد نیاز برای رشد سریع تجارت خود در شرایط عادی جدید آشنا کنم. اما من تصمیم گرفتم به جای اشتراک لیستی از 100+ سیستم عامل که شما را غرق می کنند ، فقط روی این 9 نوع ابزار تمرکز کنم که چند پیشنهاد در این بین وجود دارد.

فهرست مطالب را نشان می دهد
بیایید ابزارهای لازم برای رشد تجارت خود را در دنیای آنلاین امروز پیدا کنیم!

ابزارهای تجاری برای بازاریابی و فروش
آیا در هر مرحله از راه با مخاطبان هدف خود درگیر می شوید؟ در این بخش اول ، ما ابزارهای مختلف بازاریابی و فروش را بررسی خواهیم کرد که به شما کمک می کنند توجه آنها را به خود جلب کرده و برای ادامه کار آنها را بازگردانی کنید.

1. طراحی گرافیک
این روزها هرکسی به شرط داشتن ابزار مناسب می تواند یک طراح گرافیک باشد.

فقط با کمی دانش در جفت سازی و تراز کردن فونت ، می توانید create خوب ، تقریباً در مورد هر چیزی ایجاد کنید:

محتوای رسانه های اجتماعی که با مخاطبان شما ارتباط برقرار می کند (به عنوان مثال داستان های اینستاگرام)
تصاویر مفهومی را برای شکستن استراتژی ها و ایده های پیچیده (به عنوان مثال اینفوگرافیک ها ، نمودارها ، نمودارها)
آهنرباهای سرب و محتوای قابلیت فروش برای جذب سرنخ و فروش (به عنوان مثال چک لیست ها ، مطالعات موردی)
این که آیا شما به دنبال طراحی پیشنهادی برای مشتری رویایی خود هستید یا ویرایش تصویر صفحه برای نحوه ارسال یک وبلاگ ، این نرم افزار محبوب طراحی گرافیک را پوشش داده اید.

PhotoScape X: ویرایشگر عکس رایگان برای کاربران مک و ویندوز 10. Photoscape X ابزاری عالی برای نیازهای اساسی ویرایش است: برش ، تغییر اندازه و افزودن فیلترها و جلوه ها.

ابزار کسب و کار آنلاین photoscape x

منبع: یوتیوب

Crello: ویرایشگر طراحی گرافیکی کشیدن و رها کردن با 30000 قالب از پیش ساخته شده در 50 قالب بالاتر

Crello ابزاری کاملاً بصری است که آن را برای مبتدیان ایده آل می کند. فقط با چند کلیک می توانید طرحی را که به نظر می رسد توسط یک حرفه ای ایجاد شده است ، شلاق بزنید.

حتی می توانید انیمیشن اضافه کنید.

ابزار تجارت آنلاین

منبع: کرلو

Crello همچنین دسترسی فوری به 100 میلیون عکس سهام HD و دسترسی رایگان به بیش از 500000 عکس برتر را ارائه می دهد. درست است ، وقتی کاربر Crello هستید دیگر نیازی به پرداخت هزینه عکس های گران قیمت سهام ندارید!

امروز معاملات مادام العمر Crello را با پرداخت 49 دلار در AppSumo دریافت کنید.

2. رسانه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی بسیار بیشتر از الگوهای رفتاری ویروسی است.

سیستم عامل هایی مانند توییتر ، فیس بوک و لینکدین زمین بازی فرصت های تجاری هستند. با یک رویکرد صحیح ، هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانید از آنها برای طبل تبلیغات در مورد کسب و کار خود استفاده کنید.

ارسال مداوم این کانالهای متعدد رسانه های اجتماعی و مدیریت آنها می تواند یک درد باشد. خوشبختانه ، این ابزارهای برنامه ریزی شبکه های اجتماعی کار را آسان می کنند.

Buffer: ابزاری محبوب برای برنامه ریزی شبکه های اجتماعی که به طور خودکار در ساعت های دلخواه شما در کانال های مختلف ارسال می شود. برای ایجاد تصاویر ساده (به عنوان مثال نقل قول از پس زمینه) از آن با Pablo by Buffer استفاده کنید.

ابزارهای تجاری آنلاین pablo by buffer

منبع: پابلو توسط بافر

برای تصاویر پیچیده - مثلاً می خواهید آیکون ها را در تصاویر وارد کنید - به Crello پایبند باشید. سپس روی Buffer بارگذاری کرده و آن را برنامه ریزی کنید.

HootSuite: داشبورد بازاریابی در شبکه های اجتماعی که بیشتر از زمان بندی محتوا برای کانال های مورد علاقه شما کار می کند. این همچنین ویژگی های گسترده مدیریت تیم را ارائه می دهد ، اگر شما چندین بازاریاب دارید که کانال های رسانه های اجتماعی خود را حفظ می کنند ، آن را مناسب می کند.

نکته: علاوه بر پست های وبلاگ و پشت صحنه کارهایتان ، چه چیز دیگری می توانید در شبکه های اجتماعی ارسال کنید؟ دو کلمه: توصیفات مشتری.

این بررسی های مشتریان آنقدر م soثر است که می تواند تقریباً 62٪ درآمد بیشتری برای هر بازدید کننده سایت به وجود آورد.

اگر تازه شروع به جمع آوری توصیفات مشتری می کنید ، VideoPeel را بررسی کنید. این پلتفرمی است که نظرات ویدئوهای مشتریان راضی را جمع آوری ، مدیریت و اشتراک می کند.

تنها کاری که شما باید انجام دهید ارسال پیوند به مشتریان برای ضبط توصیفات ویدیویی آنها و نشستن و منتظر بررسی درخشان آنها است.

ابزارهای تجاری آنلاین videopeel

منبع: VideoPeel

هیچ چیزی قدرتمندتر از به اشتراک گذاشتن مشتری درباره ROI کار شما نیست. حتی می توانید از این فیلم ها در کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی خود برای تقویت تبدیل استفاده کنید.

فقط مطمئن شوید که از آنها در سیاست ها و توافق نامه های خود - که VideoPeel به راحتی فراهم می کند - اجازه بگیرید.

امروز معاملات مادام العمر VideoPeel را با پرداخت 69 دلار در AppSumo دریافت کنید.

3. بازاریابی از طریق ایمیل
اجازه ندهید ایمیل های هرزنامه در صندوق ورودی شما را فریب دهند - ایمیل هنوز هم بسیار یکی از کانالهای بازاریابی بسیار پرکاربرد و مقرون به صرفه است.

در واقع ، بازاریابان ایمیل که به آن قسم می خورند ، ROI تقریبی دریافت می کنند

برای هر 1 دلار هزینه شده 44 دلار است.

مزایای بازاریابی از طریق ایمیل فعال می شود. با پاسخگوی خودکار ایمیل ، می توانید:

مشترکان ایمیل را با ایمیل های ارزشمند در خلبان اتوماتیک پرورش دهید
جدیدترین مطالب خود را تبلیغ کنید و بازدیدهای بیشتری را جذب کنید (به عنوان مثال پست وبلاگ ، ظاهر پادکست)
جذب فروش برای خدمات آینده (به عنوان مثال اعلام مکان های محدود برای یک کارگاه آنلاین شش هفته ای)
برای تقویت بازی ایمیل خود از چه ابزارهای بازاریابی ایمیل باید استفاده کنید؟ بیایید گزینه های خود را بررسی کنیم:

MailChimp: پاسخ خودکار ایمیل ابزاری بازاریابی می شود. با MailChimp می توانید به راحتی ایمیل های خودکار ارسال کنید و با بیش از 200 ابزار ادغام شوید. اگر به دنبال طیف گسترده ای از ادغام ها در یک سیستم بازاریابی همه در یک هستید ، MailChimp یک انتخاب عالی است.

Flodesk: این ابزار بازاریابی ایمیل به لطف رابط کاربری و الگوهای خیره کننده مورد علاقه آینده است. اگر مهارت های محدودی در طراحی داشته باشید ، Flodesk برای ایجاد ایمیل هایی با طراحی زیبا بهتر است.

SendFox: یک بستر ایمیل ساده ، بدون سر و صدا و مبتدی پسند که ایمیل های برنامه ریزی شده نامحدود را به سرعت ارسال می کند.

ابزار تجارت آنلاین sendfox

منبع: یوتیوب

خواه ارسال توالی استقبال باشد یا ایمیل های آهنربای سرب ، SendFox به شما کمک می کند تا سریعاً این کار را انجام دهید.

امروز قرارداد مادام العمر SendFox را با پرداخت 49 دلار در AppSumo دریافت کنید.

نکته: آیا مشترکان بیشتری می خواهید؟ یک قسمت ایمیل در فرم تماس با وب سایت خود بگنجانید یا خبرنامه ایمیل خود را در امضای ایمیل خود تبلیغ کنید. در اینجا 59 روش دیگر برای 2X لیست ایمیل خود آورده شده است.

4. پشتیبانی مشتری
اگر 33٪ آمریکایی ها تجربه ضعیفی داشته باشند ، تعویض شرکت را در نظر می گیرند.

اوچ ، فقط این آمار به ما می گوید که هرگز نباید از خدمات مشتری غافل شویم.

علاوه بر راه اندازی تیم پشتیبانی مشتری از ابتدا و ارائه آموزش های لازم به آنها ، همچنین می خواهید در ابزارهای مناسب پشتیبانی مشتری سرمایه گذاری کنید. به این ترتیب ، خواهید توانست کارهای تکراری را حذف کرده و همه مکالمات را از یک مکان ساده کنید.

در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد.

Freshdesk: ابزاری همه جانبه ، ربات ها و سرویس خدمات مشتری به صورت سلف سرویس که کلیه مکالمات مشتری (به عنوان مثال ایمیل ، چت زنده) را در یک مکان ساده می کند.

8 × 8 تعامل ویدئویی (Wavecell سابق): ابزاری بدون بارگیری برای موبایل که به شما امکان می دهد چت ویدیویی زنده را با عوامل پشتیبانی آغاز کنید. اگر می خواهید یک خلاصه گزارش خلاصه از پروژه را ارائه دهید ، با این کار همراه باشید.

Re: plain: یک نرم افزار چت زنده بدون بارگیری است که پیام های خود را مستقیماً به WhatsApp ، Facebook Messenger و Telegram دریافت و ارسال می کند.