حق رای دادن - این زمانی است که شما فکر می کنید آیا واقعاً یک تجارت "کوچک" محسوب می شوید؟ شما می توانید چندین مکان یا تعداد زیادی کارمند در لیست حقوق خود داشته باشید. شما بسیار خوب جا افتاده اید و سالهاست که رشد مداوم داشته اید. در این مرحله قیمت طراحی لوگو، اگر به دنبال یک طراح آرم هستید ، به دنبال "تغییر نام تجاری" هستید. این کمی متفاوت از یک تجارت کوچک است که آرم DIY خود را برای چیز جدی تری بیرون بیندازد. شما یک آرم دارید که افراد بدون اینکه از شما خواسته شود با شرکت شما ارتباط برقرار می کنند. احتمالاً آن آرم را روی لباسهای بیشمار ، لیوان قهوه ، کارت ویزیت و غرفه های نمایشگاه دارید. بنابراین این فقط مسئله پرتاب کردن یک آرم ناشناخته و جایگزینی آن با چیز بهتر نیست. شما ظاهر شرکت خود را محکم می کنید و می خواهید مشتریان وفادار شما را با شما دنبال کنند. این امر مستلزم تحقیق ، برنامه ریزی و اجرای عالی ستاره ای است. در صورت خراب شدن ، خطر بسیار بالاتری نیز وجود دارد. (به نام تجاری ناموفق GAP چند سال پیش فکر کنید ، یعنی یک شکست چند میلیون دلاری.) اگر در این مرحله هستید ، دامنه قیمت گذاری که می توانید انتظار داشته باشید بسیار گسترده است ، از حدود 30،000 دلار شروع می شود و به پایان می رسد چه کسی کجا می داند. این همه به پیچیدگی های شرکت شما ، محصولات قابل تحویل ، جدول زمانی ، موقعیت مکانی ، بازار و نمایندگی ای که استخدام می کنید بستگی دارد.

قیمت طراحی لوگو

* در هر مرحله متغیرهای بسیار زیادی برای پوشش دادن وجود دارد ، بنابراین باید این محدوده ها را به عنوان محلی برای داشتن انتظار منطقی از بودجه در نظر گرفت.

 

اما چگونه طراحان می دانند چه چیزی را باید شارژ کنند؟
 

در حالی که تعداد کمی از طراحان صرفاً بر اساس قیمت گذاری مبتنی بر ارزش کار می کنند ، به این معنی که قیمت پیشنهادی که ارائه می دهند عمدتا براساس مقدار مشتری برای پروژه است ، اما این یک چیز جهانی نیست. اکثر طراحان می توانند حداقل یک رقم مربوط به پارکینگ را در مورد هزینه ایجاد یک آرم برای آنها ارائه دهند. بنابراین چگونه آنها به این تعداد رسیده اند؟

درک این نکته مهم است ، زیرا گرچه ارزشی که برای یک آرم قائل هستید باید تعیین کند که باید در چه سطح سرمایه گذاری انجام دهید ، با شروع خرید از طراحان ، بازهم طیف وسیعی از قیمت ها را دریافت خواهید کرد. و باید دلیلی داشته باشد که برخی از طراحان به طور مستقل تصمیم می گیرند 50 دلار برای یک آرم و برخی دیگر 5000 دلار دریافت کنند. بنابراین بیایید به چند عامل نحوه قیمت گذاری خدمات خود توسط طراحان بپردازیم.

 

ساخت آرم به زمان نیاز دارد.
 

اولین چیزی که بیشتر طراحان هنگام قیمت گذاری هر پروژه در نظر می گیرند زمان آن است. اگر پول کافی برای پوشش صورتحساب وارد نکنیم ، به راحتی نمی توانیم زنده بمانیم و بهترین راه برای اطمینان از این که می توانیم این کار را انجام دهیم این است که مطمئن شویم ساعت های کاری خود را به طور عادلانه جبران می کنیم. این نیز یک روش عالی برای آگاهی از کیفیت طراح مورد استخدام شماست.

اگرچه آرم ها برای کارآمد بودن باید طرح های ساده ای باشند ، اما ساخت آنها ساده نیست. در حقیقت ، ساخت آرم ساده تر از آرم مملو از جزئیات و اطلاعات دشوارتر است. و برای به جریان انداختن خلاقیت زمان بر است! بنابراین ، حتی برای یک طراح باتجربه ، آرم یک پروژه سریع نیست. بنابراین ، اگر یک طراح بخواهد نسبت به زمان صرف شده برای طراحی آرم جبران شود ، می توانند ریاضیات ساده ای را برای تعیین قیمت مناسب انجام دهند.

بگذارید کمی پرده را عقب بکشم. برای یک آرم ، من می توانم انتظار داشته باشم که 10 ساعت را صرف تحقیق ، طراحی ، ساخت مفاهیم در Adobe Illustrator ، دورهای تجدید نظر و صادرات طرح های نهایی به پرونده های قابل استفاده کنم. برای جبران تجربه ، دانش ، مهارت ، سربار و پرداخت مالیات ، می خواهم حداقل 100 دلار در هر ساعت قابل پرداخت بدست آورم. (طراحان براساس فاکتورهای مختلف به تعداد ساعتی مختلف خواهند آمد ، اما شما می توانید انتظار داشته باشید که یک طراح میان وزن 70 تا 100 دلار هزینه کند ، اما ممکن است تا 200 دلار باشد) بنابراین برای یک آرم ، شارژ چیزی کمتر از 1000 دلار به خطر می افتد ملاقات با آن نرخ ساعتی و عوامل دیگری نیز وجود دارد که می تواند به این قیمت اضافه کند ، مانند تعداد مفاهیم ارائه شده یا زمان چرخش.

بنابراین برای یک طراح که یک آرم به قیمت 50 دلار ارائه می دهد ، اگر برای وقت خود ارزش قائل شوند ، نمی توانند ساعت های زیادی را در ساخت آرم سرمایه گذاری کنند قبل از اینکه صرفاً به دلار برسند. قیمتی که یک طراح برای یک آرم به شما می دهد می تواند به شما بگوید که آنها چقدر برای مهارت و تجربه خود ارزش قائل هستند. و اگر می خواهید یک لوگوی موثر دریافت کنید و تجربه خوبی در استخدام یک طراح دارید ، بهتر است از پایین بودن مقیاس قیمت خودداری کنید. ممکن است فکر کنید این مسیر مقرون به صرفه تر برای استخدام کمترین طراح شارژ است ، اما 99٪ از زمان ، باعث اتلاف وقت شما و هزینه بیشتر شما در آینده می شود.

 

ساخت یک آرم خوب به مهارت نیاز دارد.
 

اگر همه می توانستند این کار را انجام دهند ، شما دیگر نمی پرسید که چگونه طراح آرم را استخدام کنید! مانند هر تجارت دیگری ، تبدیل شدن به یک طراح خوب آرم ، به زمان ، تمرین ، دانش و تجربه نیاز دارد. شخصی که در دانشکده طراحی دانشجوی سال اول است نمی تواند با کالیبر همان کسی که 10 سال سابقه کار در این زمینه را دارد طراحی کند. و این تفاوت سطح مهارت در قیمت گذاری خدمات یک طراح تأثیر می گذارد.

داشتن یک طراح با تجربه تر مزایای دیگری نیز به همراه دارد

یا شما به عنوان مشتری. آنها بهتر آماده می شوند تا شما و شرکت شما را از طریق فرآیند دریافت آرم و ساخت یک مارک راهنمایی کنند. این در هنگام محاسبه قیمت آنها محاسبه می شود ، زیرا آنها ارزش بیش از برخی از طرح ها را ارائه می دهند. بهترین راه برای درک تمام ارزشی که یک طراح باتجربه ارائه می دهد بررسی نمونه کارها ، موارد موردی و هرگونه مطالب نوشتاری مانند پست های وبلاگ است. این به شما ایده ای از سطح مهارت ، دانش و تجربه طراح می دهد و می تواند به شما در تصمیم گیری برای انتخاب یک طراح برای پروژه شما کمک کند.

 

بنابراین هزینه یک آرم چقدر باید باشد؟
 

برای جمع بندی مواردی که تحت پوشش قرار گرفته است ، باید دو زمینه را هنگام تعیین بودجه برای آرم در نظر بگیرید. ارزیابی کنید که انتظار دارید از یک آرم چه ارزشی دریافت کنید و تصمیم بگیرید که چه سطحی از طراح را برای استخدام علاقه مند هستید. همچنین می خواهید تصمیم بگیرید که چه نوع کالاهای تحویلی را دنبال می کنید ، (یعنی نتایج نهایی پروژه چیست.) اگر فقط یک آرم می خواهید ، هزینه آن کمتر از یک سیستم هویت بصری کامل است. صحبت با یک طراح در مورد شرکت و اهداف شما می تواند به شما کمک کند شما را در انتخاب بهترین گزینه ها راهنمایی کند.

 

اگر شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد آرم ، مارک تجاری و استخدام طراح هستید ، در اینجا چند مقاله دیگر برای بررسی وجود دارد:

 

مهم به نظر می رسد: چگونه یک هویت تصویری ارزش کسب و کار شما را فراهم می کند

راهنمای عمیق یافتن و استخدام یک طراح مستقل

5 ذهنیت قبل از گرفتن طراحی آرم برای شکستن

چرا باید یک طراح استخدام کنید؟

آیا شرکت شما طراحی های "حرفه ای" دارد؟

سه مرحله برای بهبود نام تجاری خود در حال حاضر