با شخصی که علاقه چندانی به صنعت شما ندارد یا صحبت می کند ، بحث کنید. آنها به احتمال زیاد س questionsالاتی خواهند داشت که می تواند محتوای عالی را ایجاد کند.

31. Webmaster Tools
اکنون همه پرس و جوهای جستجوی کلمات کلیدی Google از طریق Google Webmaster Tools عبور می کنند. مکان خوبی برای دیدن محتوایی است که بیشترین ترافیک را از جستجو ایجاد می کند. از آنجا ، می توانید کلمات کلیدی بالقوه دیگری را که می توانند تمرکز محتوای آینده باشند ، جستجو کنید.

32. تجزیه و تحلیل وب سایت
همان تاکتیک توصیف شده در Webmaster Tools در بالا با تجزیه و تحلیل کار می کند. می توانید ببینید که بازدیدکنندگان چگونه سایت شما را پیدا می کنند. سپس تعیین کنید آیا کارهای بیشتری می توانید در آن کانال ها برای ایجاد محتوا برای جذب بیشتر بازدیدکنندگان مشابه انجام دهید.

33. Ubersuggest
هنگامی که ایده اولیه ای در مورد آنچه می خواهید بنویسید دارید ، می توانید از Ubersuggest برای کشف ایده های محتوا استفاده کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

مرحله 1: کلمه کلیدی خود را وارد کرده و روی "Search" کلیک کنید

مرحله 2: روی "ایده های محتوا" در نوار کناری سمت چپ کلیک کنید

مرحله 3: نتایج را تجزیه و تحلیل کنید

با استفاده از این لیست ، اکنون می توانید الهام بخش مقاله بعدی خود باشید. به عنوان مثال ، سومین فهرست از هافینگتون پست با عنوان "29 معیار اصلی بازاریابی محتوا" است. می توانید با عنوانی مانند:

59 معیارهای اساسی بازاریابی محتوا
37 معیارهای بازاریابی محتوا برای افزایش دنبال کنندگان شما
متوجه نکته می شوید. هدف شما این است که آنچه منتشر شده را ببینید و سپس یک عنوان جذاب و به دنبال آن محتوای برجسته در صنعت ایجاد کنید. این یک فرمول ساده است که نتایج جدی ایجاد می کند.

پس از اتمام این کار ، روی "Keyword Ideas" کلیک کنید.

در اینجا می توانید داده های مربوط به کلمه کلیدی اصلی خود و همچنین فهرستی طولانی از پیشنهادات کلمات کلیدی را بیابید:

هنگامی که کلمه کلیدی مورد نظر خود را پیدا کردید ، روی آن کلیک کنید:

در اینجا چیزی است که دریافت می کنید:

Google SERP - 100 آدرس اینترنتی برتر که برای کلمه کلیدی در جستجوی Google رتبه بندی می شوند
بازدیدهای تخمینی - ترافیک تخمینی صفحه برای کلمه کلیدی
پیوندها - تعداد پیوندهای سایت های دیگر
DS - نمره دامنه ، از 1 (پایین) تا 100 (بالا) ، اندازه گیری قدرت کلی وب سایت است
اشتراک گذاری اجتماعی - تعداد دفعاتی که URL در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است
این یک نمای کلی از آنچه برای رتبه بندی کلمه کلیدی انتخابی شما لازم است را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید از سایت های دارای رتبه برتر به عنوان نقطه جهش استفاده کنید ، زیرا اینها رقبایی هستند که بین شما و جایگاه شماره 1 ایستاده اند.

34. جستجوهای مرتبط با Google
در صفحات نتایج جستجو ، به پایین نگاه کنید و جستجوهای مرتبطی را مشاهده خواهید کرد که می توانند شما را در مورد آنچه می توانید در محتوای خود پوشش دهید ، نشان دهند.

خدمات مربوط به google

35. جنجال
در صنعت شما چه مناقشه هایی وجود دارد؟ لازم نیست که آنها مجادله مرگ یا مرگ باشند ، بلکه چیزی را پیدا کنید که یک موضوع داغ باشد و یک مکالمه را آغاز کنید. یک طرف را انتخاب کنید و یک محتوا در اطراف آن ایده ایجاد کنید.

36. هارو
اگر می خواهید در داستانها گنجانده شوید ، Help A Report Out بسیار عالی است. همچنین می توانید مشترک شوید تا ببینید موضوعات رایج در صنایع مختلف چیست. اگر روندها را می بینید ، این نشانه آن است که شما نیز می توانید در مورد موضوع بحث کنید.

به یک خبرنگار کمک کنید

37. خبرنامه های الکترونیکی صنعت محبوب
من سعی می کنم حداقل برای چند خبرنامه صنعت مشترک شوم. من اشتراک های خوب را حفظ می کنم و بقیه را جایگزین می کنم. من به دنبال موضوعات مورد بحث هستم ، و گاهی اوقات از چیزی که می توانم ایجاد کنم الهام می گیرم که مشتریان هدفم برایشان جالب خواهد بود.

یک کلید: شما در حال مشاهده خبرنامه های الکترونیکی هستید که مشتریان شما در آن مشترک هستند.

38. Google Alerts
هشدارهایی را برای موضوعات خاصی که مشتریان به آن اهمیت می دهند تنظیم کنید. ببینید چه چیزی منتشر می شود به دنبال شکاف در اطلاعات باشید و محتوا را برای پر کردن آنها ایجاد کنید.

39. داده های داخلی
از داده های شرکت که معمولاً در مورد صنعت و مشتریان خود دارید استفاده کنید. این ممکن است یک پروژه تحقیقاتی قدیمی باشد که تیم شما انجام داده است یا مجموعه ای از آمارهایی که در مورد مشتریان خود جمع آوری کرده اید.

وقتی اطلاعات در مقیاس بزرگ است ، می توانید به مشتریان خود مواردی مانند "75 درصد از مشتریان ما از ابزار X برای تجزیه و تحلیل" استفاده می کنند. این نام ناشناس است اما برای مشتریان و مشتریان بالقوه ارزشمند است.

40. آمار صنعت
روی آمار صنعت ضربه بزنید. من سعی می کنم مکانهایی مانند نیلسن ، امارکتر و دیگران را دنبال کنم تا ببینم آخرین مطالعات در صنایع مختلف نشان می دهد. من می توانم در مورد یافته ها برای ایجاد محتوا اظهار نظر کنم.

41. آزمایشات
آزمایشات فقط برای کلاس علوم نیست. آزمایشات خود را با کار خود تولید محتوا امتحان کنید. می توانید آزمایش را به یک محتوا تبدیل کنید ، یا می توانید از چیزی که می توانید برای مشتریان جالب ایجاد کنید الهام بگیرید.

42. پرسش های جستجوی داخلی وب سایت
این کمی با تجزیه و تحلیل همراه است (که قبلاً ذکر شد) ، اما من نیز آن را به عنوان نکته خاص خود مطرح می کنم. ببینید مردم در سایت شما به دنبال چه چیزی هستند. اگر آنها آنچه را که می خواهند پیدا نکرده اند ، نشانه این است که باید محتوایی ایجاد کنید که پاسخ را ارائه دهد.

43. انواع محتوای محبوب از انتشارات صنایع دیگر
از انواع محتوای محبوب مانند لیست ده مورد برتر دیوید لترمن استفاده کنید. مردم آن قالب را دوست دارند.

شاید یک سایت محبوب awa سالانه ارائه دهد

rds می توانید برای صنعت خود ، تأثیرگذاران آن و بهترین محصولات و ابزارها جایزه ایجاد کنید.

44. تولیدکنندگان موضوع محتوا
چند مولد موضوع محتوا در دسترس است. آنها از فرمول های عنوان محبوب استفاده می کنند و شما جاهای خالی را با اصطلاحات و کلمات کلیدی صنعت خود پر می کنید.

ژنراتور موضوع وبلاگ HubSpot
ایده تولید محتوای Portent
45. مجلات خودیاری
مجلات خودیاری پر از عناوین دیوانه وار هستند. به سادگی کلمات صنعت خود را اضافه کنید. Cosmo ، Men’s Health و غیره ، همه دارای عناوین فوق العاده قابل کلیک هستند.

مجلات خودیاری

46. ​​پخش اخبار محلی
اخبار محلی می تواند دارای جواهرات پنهان اطلاعات باشد. آنها در یافتن داستانهایی که مردم برای آنها جالب و مفید هستند ، عالی هستند. دوست دارم وقتی متخصصان محلی را راهنمایی می کنند تا نکاتی را به اشتراک بگذارند.

47. رویدادهای شبکه سازی مشاغل محلی
آیا آن رویدادهای ساعت خوش را می شناسید که اتاق های بازرگانی در سراسر کشور برگزار کردند؟ آنها می توانند عالی باشند ، اما می توانند خسته کننده نیز باشند. برای بهره مندی بیشتر از آنها ، به سادگی با چند نفر صحبت کنید. اغلب ، آنها در مورد آنچه انجام می دهید از شما س askال می کنند و این س questionsالات می تواند محتوای بالقوه ای را برای شما ایجاد کند.

48. روزنامه های محلی (نظرات ، نامه ها به سردبیر)
داستانهای روزنامه های محلی یک چیز است ، اما من نظرات و نامه های ارسال شده به سردبیر را دوست دارم. اینها اغلب به مواردی اشاره می کنند که شخصی می خواست بداند اما از داستان یا مقاله دریافت نکرده است. می توانید جاهای خالی را با محتوای خود پر کنید.

49. تجزیه و تحلیل اشتباهات شخصی
آیا اشتباه کرده اید؟ کی نداشته؟

در مورد اشتباهی که مرتکب شده اید صحبت کنید. اینها برخی از پست های خوانده شده در وبلاگ های من بوده اند.

50. تجزیه و تحلیل موفقیت شخصی
موفقیت نیز خوب عمل می کند. مردم دوست دارند بیشتر از اشتباهات بخوانند. همه ما می توانیم از داستان هایی درباره اشتباهات و موفقیت ها درس بگیریم.

51. فهرست کتابهای برتر صنعت آمازون
لیست کتابهای برتر صنعت خود را در آمازون بررسی کنید. اگر مردم در مورد موضوعی کتاب می خرند ، می دانید که به یک پست وبلاگ ، راهنما یا پادکست عالی علاقه مند هستند.

لیست کتابهای برتر آمازون

52. پیش بینی های شما برای آینده
فکر می کنید در آینده چه اتفاقی در صنعت شما رخ خواهد داد؟ بیست دقیقه وقت بگذارید تا به آن فکر کنید. آن را به دسته های مختلف تقسیم کنید ، و چند ایده برای ایجاد محتوا در اختیار خواهید داشت. مردم همیشه به دنبال اطلاعاتی هستند تا بتوانند خود را برای آینده آماده کنند.

53. یک دفترچه یادداشت یا مجله ایده
ترانه سرایان معمولاً دفترهایی را با خود حمل می کنند که در آن افکار ، خطوط و ایده های تصادفی را یادداشت می کنند. این افکار بعداً مورد بازنگری قرار می گیرند تا کل آهنگ ها ایجاد شود.

هیچ دلیلی وجود ندارد که سازندگان محتوا نتوانند همین کار را انجام دهند. امروز را با تهیه یک دفترچه یادداشت شروع کنید. سپس ، هر روز افکار خود را برای ایده های محتوا احتمالی اضافه کنید. اکثر ایده ها احتمالاً عملی نمی شوند ، اما برای موفقیت در بازاریابی محتوا نیازی به هر ایده ای ندارید.

54. Reddit
Reddit یک ابزار عالی است. تقریباً می توانید همه چیز را در مورد همه چیز در سایت کشف کنید. ببینید مردم در صنعت شما چه چیزی را به اشتراک می گذارند. به دنبال مواردی باشید که بیشترین جذابیت را دارند. این موارد مواردی هستند که باید با محتوای خود پوشش دهید.

55. اخبار گوگل
صنعت خود را در Google News جستجو کنید. ببینید آخرین مقالات درباره چه چیزی بحث می کنند. گرایش ها و موضوعات داغ را بیابید و به دنبال راهی منحصر به فرد برای اظهار نظر در مورد آنها باشید.

56. مجلات تجارت
مجلات تجاری بین متخصصان تجاری ، از جمله مدیران اجرایی ، بسیار محبوب هستند. آنها برای درک آنچه در صنعت اتفاق می افتد به این مجلات وابسته هستند.

مجلات مربوط به صنعت خود را بردارید و ببینید موضوعات داغ در حال حاضر چیست. نظر خود را در مورد موضوعات ارائه دهید.

57. بافر
من عاشق استفاده از بافر هستم. من یک روز در هفته وقت می گذارم که یک هفته به روزرسانی شبکه های اجتماعی را به Buffer خود اضافه کنم ، و سپس تا جایی که می توانم در بالای آن به روز رسانی می کنم.

اما ، هر هفته ، به روزرسانی هایی که بیشترین موفقیت را داشته اند نیز نگاه می کنم. من می توانم ببینم دنبال کنندگان من به چه چیزهایی اهمیت می دهند و آن مطالب را با محتوای جدید گسترش می دهند.

58. تخته چوبی
مردم انواع محتوا را در Flipboard جمع می کنند. به دنبال تأثیرگذاران صنعت خود باشید و ببینید آنها چه چیزی را به اشتراک می گذارند. اینها سرنخ هایی از موضوعاتی است که خوانندگان شما به آن اهمیت می دهند و باید به آنها بپردازید.

59. وبلاگ های روانشناسی/مجلات و غیره.
من طرفدار روانشناسی هستم ، اما همیشه اینطور نبود. چند سال پیش ، متوجه شدم که بسیاری از پست های وبلاگ و ویدئوهایی که از آنها خوشم می آید از مطالعات به عنوان اثبات و یا تکمیل نکته استفاده می کنند.

اگر وبلاگ ها ، مجلات و نشریات دیگر روانشناسی را دنبال کنید ، مطالعاتی در مورد همه چیز پیدا خواهید کرد. می توانید تمام قطعات محتوا را از یک مطالعه شروع کنید. همچنین می توانید مطالعاتی را در مورد یک موضوع خاص جمع آوری کرده و محتوای بسیار قانع کننده ای بسازید.

برخی از وبلاگ ها و مجلات روانشناسی مورد علاقه من عبارتند از:

PSYBlog
روانشناسی امروز
انجمن روانشناسی آمریکا
بسیاری دیگر وجود دارد.

بسیاری دیگر وجود دارد

60. اشتراک گذاری وب سایت های عکس (فلیکر ، فیس بوک و غیره)
شما می توانید از چیزی بیشتر از متن الهام بگیرید. گاهی اوقات یک عکس می تواند یک ایده را جرقه بزند. من فلیکر را دوست دارم ، اما گالری های فیس بوک نیز می توانند کار کنند.

https://neilpatel.com/blog/101-content-ideas/